Reklamační řád .
01.02.2012 21:36
REKLAMAČNÍ ŘÁD .
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu .
V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží .
-
Vznikne-li na zboží dodaném dobírkou Šárka Pavlíková Oppltová - DAVE Western guns vada, zakládající odpovědnost dodavatele za vadu zboží, musí kupující uplatnit reklamaci písemně .
-
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
DAVE WESTERN GUNS s.r.o. .
Opletalova 6 .
110 00 Praha 1 .
Tel./fax: (+420) 224247470, Fax.: (+420) 224247471 .
nebo na e-mailové adrese: info@zbrane-dave.cz .
Oznámení o závadách musí obsahovat :
1. Jméno kupujícího .
2. Adresu .
3. E-mail .
4. Podrobný popis závady .
5. Popis, jak závada vznikla .
-
Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.) .
-
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží .
-
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny .
-
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka .
-
Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci :
V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí na adresy v České republice DAVE WESTERN GUNS s.r.o., u zásilek do zahraničí zákazník .
Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, uhradí DAVE WESTERN GUNS s.r.o. poštovné za tuto zásilku poškozenému zákazníkovi v hotovosti (s vyměněným zbožím), složenkou nebo bankovním převodem. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí DAVE WESTERN GUNS s.r.o. .
UPOZORNĚNÍ: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku!
DAVE WESTERN GUNS s.r.o. si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku!
Zpět